Automatyzacja i delegowanie.

Im dłużej jestem w biznesie, tym bardziej doceniam automatyzację i delegowanie obowiązków, którymi nie chcę się zajmować.

Kiedyś robiłem wszystko sam i myślałem, że dzięki temu mam kontrolę nad swoim biznesem. Jednak z biegiem czasu odkryłem, że długoterminowo nie uda mi się robić wszystkiego.

Brak automatyzacji oraz brak delegowania prowadzi do stagnacji. Robiąc wszystko samemu nigdy się nie rozwiniesz.

Biznes internetowy, pozwala automatyzować sprzedaż.

Pokażę to na przykładzie marketingu afiliacyjnego i sprzedaży kursów.

Automatyzacje, których używam w marketingu afiliacyjnym:

– Reklamy na Facebooku, które działają bez mojego udziału i uwalniają mój czas.

– Planowanie postów na stronie na Facebooku.

Automatyzacje, których używam w sprzedaży kursów:

– Autowebinary (odbywają się bez mojego udziału i uwalniają czas).

– Reklamy na Facebooku, które działają bez mojego udziału i uwalniają mój czas.

– Platforma kursowa (nie muszę mieć wiedzy technicznej aby ją prowadzić, bo dzierżawię zewnętrzne rozwiązania).

-Program do automatycznego wystawiania faktur.

AI, będzie kolejnym elementem, który będę implementował w ramach automatyzacji mojego biznesu.


Leave a Reply