To bardzo proste.
Idziesz na łatwiznę.
Nie przykładasz się do stworzenia odpowiedniej strony z ofertą.
Co to znaczy dobra strona z ofertą?
Oferta ma być napisana w taki sposób, aby Twój klient po jej przeczytaniu, nie miał wątpliwości i był wręcz podekscytowany możliwością zakupu.
Jeśli chcesz napisać tak angażującą ofertę, na początku zacznij od stworzenia profilu twojego idealnego klienta.
Zastanów się kim jest Twój idealny klient?
Jaką ma płeć?
W jakim jest wieku?
Jakie ma zainteresowania?
Jakie ma problemy?
Do jakich grup na FB należy?
Z jakich stron www korzysta?
Itd.
Stworzenie avataru klienta i dogłębne poznanie go i jego problemów, pozwoli Ci napisać dobrze konwertującą ofertę.
#idealnyklient#avatarklienta#sprzedaż#marketing#kursy#sprzedaż#biznes#biznesonline