1. Autowebinar.

Jeśli twój webinar sprzedaje, możesz go odpowiednio zautomatyzować.

Służy do tego odpowiednie oprogramowanie.

Dzięki temu uwalniasz swój cenny czas. Webinar odbywa się bez Twojego udziału.

Bardzo ważne: Żeby automatyzować webinar, musisz nauczyć się sprzedawać z webinaru live.

Potężne narzędzie w online marketingu.

2. Follow-upy przez email.

Musisz przypominać o sobie ciepłemu trafficowi.

Jeśli tego nie robisz, tracisz pieniądze.

Wiele osób się waha i czeka na Twoje przypomnienie o ofercie.

Must have.

3. Odpowiednio zoptymalizowane reklamy na FB.

Ruch organiczny nie istnieje.

No może tylko w rolkach. Ale w ten sposób nie sprzedasz dużo.

Musisz targetować swoją ofertę do odpowiednich osób.

Algorytmy FB wiedzą, jak do nich trafić.

Tik Tok ADS też jest ok.

YT jeszcze nie robię, więc nie wiem.

4. Odpowiednia platforma kursowa.

Nie będę tu robił reklamy.

Skorzystaj z gotowych platform, które mają dobre opinie, na pewno znajdziesz.

Nie słuchaj ludzi, którzy mówią, żeby Tworzyć własną platformę.

Zginiesz w gąszczu wtyczek do wordpressa i finalnie, będziesz zmuszony skorzystać z usług kogoś z zewnątrz. Kogoś kto Ci będzie łatał dziury.

Po co Ci to?

Niech inni się martwią kwestiami technicznymi, Ty wystarczy że zapłacisz miesięczny lub roczny abonament.


Leave a Reply