Możesz mieć ogromny budżet reklamowy.
Możesz mieć idealnie zoptymalizowany lejek.
Możesz mieć ogromną społeczność.
I mając to wszystko możesz mieć słabą sprzedaż.
Dlaczego?
Bo wybrałeś złą niszę.
Najważniejsza jest nisza.
Jak wybrać dochodową niszę?
Zadaj sobie pytania:
1. Czy Twój produkt rozwiązuje palący problem?
Np. Brak pieniędzy, brak relacji, naprawienie relacji, odchudzanie, inwestowanie.
2. Czy Twoja grupa docelowa ma pieniądze na zakup Twojego produktu?
Jeśli masz kurs o tym jak wyjść z długów, Twoja grupa odbiorców może mieć problemy z opłaceniem zamówienia.
Jeśli Twój produkt jest skierowany do przedsiębiorców, to nawet jeśli będzie to produkt drogi, nie powinno być problemów z opłaceniem zamówienia.
3. Jak szybko Twój produkt pomoże rozwiązać problem?
Im szybciej Twój produkt pomaga rozwiązać problem, tym szybciej zarobisz.