Możesz mieć ogromny budżet reklamowy.

Możesz mieć idealnie zoptymalizowany lejek.

Możesz mieć ogromną społeczność.

I mając to wszystko możesz mieć słabą sprzedaż.

Dlaczego?

Bo wybrałeś złą niszę.

Najważniejsza jest nisza.

Jak wybrać dochodową niszę?

Zadaj sobie pytania:

1. Czy Twój produkt rozwiązuje palący problem?

Np. Brak pieniędzy, brak relacji, naprawienie relacji, odchudzanie, inwestowanie.

2. Czy Twoja grupa docelowa ma pieniądze na zakup Twojego produktu?

Jeśli masz kurs o tym jak wyjść z długów, Twoja grupa odbiorców może mieć problemy z opłaceniem zamówienia.

Jeśli Twój produkt jest skierowany do przedsiębiorców, to nawet jeśli będzie to produkt drogi, nie powinno być problemów z opłaceniem zamówienia.

3. Jak szybko Twój produkt pomoże rozwiązać problem?

Im szybciej Twój produkt pomaga rozwiązać problem, tym szybciej zarobisz.


Leave a Reply

Your email address will not be published.